Hyppää sisältöön

Lähes viisikymmentä ulkoilijaa oli saapunut keväisenä lämpimänä päivänä Pyörteenlammelle nauttimaan luonnosta ja toistensa seurasta. Tarjolla oli kahvia ja mehua pullan kera. Makkaranpaistokin kuului ohjelmaan.
Käytiin myös Tonkkumi-kisa, jonka voittajaksi selvisi kolmella osumalla Veli Männistö.
Markku Ranta-Ylitalo opasti halukkaita frisbeegolfin saloihin.